måndag 23 juni 2014

Spökar det i badrummet?

Det verkar som att badrummet på nedre våningen lever ett lite eget liv. Igår när jag skulle rengöra låda (som jag gör varje kväll) så stod elementet helt plötsligt igång! Då skall det sägas att på den typ av element som vi har finns det en knapp för att stänga av och sätta på. Hur har denna tryckts in? Som om inte det var nog så stod elementet på 17 grader vilket det är snäppet mer än de 14 jag hade ställt det på innan jag uppfattade av och på-knappen.
Konstigt, ja, men då ska ni veta att detta inte är första gången elementet har höjts i badrummet där nere. I höstas (innan vi visste att man kunde stänga av det) hade vi satt ner det på minimum, sedan en dag stod det helt plötsligt på 17 grader och värmde.
Fler konstigheter har inträffat men de kan ha en mer naturlig förklaring bakom dem som t.ex att toasittsen varit uppe någon gång (jag fäller ALLTID ner den och använder förövrigt knappt det badrummet av ovanstående orsak).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar