onsdag 3 september 2014

Långt mellan uppdateringarna

Det har blivit en stund nu mellan uppdateringarna, detta beror på att man arbetar en hel del vilket innebär att det inte hinner hända så mycket spännande på fritiden.

Från och med idag till på fredag så hälsar skolinspektionen på hos oss på skolan. Det börjar bra då de skulle träffa alla lärare 07:45 (lektionerna börjar 08:00) och de lyckades komma först 07:50. Ännu har de inte observerat mig men vi får se vad som händer under torsdagen och fredagen.

Jobbet fortsätter bra annars. Det mesta hinner jag numera med att göra på plats vilket innebär att jag (hör och häpna) faktiskt kan vara lite ledig när jag ska vara ledig, hurra!

Jag och Li sitter nu och håller tummarna då jag var i kontakt med vår Andalusienbekanting Michael som förhoppningsvis kommer att ha två biljetter till lördagen den 13/9 då det spelas Beethovens 5:e symfoni och Sjostakovitj 8:e symfoni.

Till sist kan jag meddela att om ni skall handla dörrar till era Billy-bokhyllor så var beredda på lite arbete. Tydligen gjordes Billy om i somras så köper ni en dörr nu och har en gammal Billy så passar de inte i hålen utan du får snällt fixa lite nya hål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar