fredag 5 september 2014

Inget besök

Tänkte bara uppdatera att trots vissa farhågor så besökte aldrig skolinspektionen mig denna vecka. Självklart var de dock på en lektion där min mentorsgrupp var (och både syntes och hördes) som uppenbarligen inte lämnade ett helt positivt intryck.

Nu skall helgen spenderas med filmen August som svensklärarna rekommenderade varmt. Det är en miniserie på två delar där varje del är ca 90 min lång.

Imorgon blir det antingen Gysinge (beroende på om jag får välja och vädret tillåter) eller shopping (om Li får välja).

Jag kan också glatt meddela att från och med idag har jag beställt de sista numren av Green Lantern. detta betyder att jag inom någon vecka (förhoppningvis) har samtliga tidningar och s.k "tie ins" (tidningar som gör att man förstår helheten men som inte är titulerade Green lantern, (ex på detta är Darkstars, L.E.G.I.O.N och events som Trinity).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar