söndag 16 februari 2014

Personalfest

I fredags var det personalfest hemma hos Monica som bor i Valbo. Vi började med god mat (fläskfilé och potatisgratäng). I läxa hade vi fått att berätta något om oss själva som ingen annan skulle veta om. Jag tog hjälp av mamma och tog spindeljakten med blåsrör i Sarawak. Dessa lästes sedan upp och man skulle gissa vem det passade på. Väldigt få trodde att det var jag som skjutit med blåsrör, dock trodde de flesta att jag var personen som sysslat med truppgymnastik. Vad tror ni? Passar jag?
(Bilden är ett montage för de som undrar)

Kvällen fortsatte med musikquiz där jag och Maria S tillsammans tog 17 av 20 möjliga poäng, detta gav oss segern. Vi fick lyssna på ett finskt coverband som gjorde egna versioner av kända låtar så skulle vi gissa artist och låt. Stoltast är jag över att vara ensam om att lista ut Kraftwerk - Das Model.

3 kommentarer:

  1. Det är jag som är gymnasten!!
    Scrolla ner:
    http://www.traningshuset.nu/Sports_Aerobics/SAbilder.htm

    SvaraRadera
  2. Din bild är ju ett montage ;)
    Puss Li

    SvaraRadera