onsdag 19 februari 2014

Film

Gamla nyheter är som tidigare sagts också nyheter. Jag måste dela med mig av en bild från när Hemmakväll hade sin otroliga filmfrossa.
Jag kunde inte hålla plånboken i fickan utan shoppade loss som om man var i extas (för övrigt en väldigt härlig känsla).
Nedan kan ni se allt som handlades.
En av serierna (house of cards) har jag nu sett färdigt. En mycket bra långsam serie om livet och politiken i Washington. Kevin Spacey i huvudrollen är såklart jättebra men övrigt är i mitt tycke på samma nivå, väldigt sevärd. Läste nu i dagarna också att de spelar in en tredje säsong, hurra!
Om bilden är otydlig så kan jag meddela att följande titlar figurerar.
House of Cards säsong 1
Superhjältar
Monica Z
Aladdin
The nightmare before christmas
Svärdet i stenen
James Bond - From Russia with love
Bron säsong 1
James Bond - Thuderball
Breaking Bad - hela serien
Fringe - säsong 1 och 2
Boardwalk empires säsong 1 och 2
Deadwood - hela serien
The Pacific och Band of Brothers
James Bond - For your eyes only


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar