lördag 5 juni 2010

Uppdatering passituation

Som jag tidigare berättat går mitt visum ut på tisdag, detta skulle avhjälpas genom att jag idag skulle förnya visumet. Jag och min radarpartner i dessa lägen Sherif åkte för att fixa detta. Självklart är det inte så enkelt då man inte kan få längre visum med provisoriskt pass (uppenbarligen inte förhandlingsbart). Detta innebär att jag har två val antingen ta min semester tidigare, fixa ett pass i Sverige och komma tillbaka eller att jag åker till Kairo igen och igen då jag måste åka fram och tillbaka vid några separata tillfällen för att få ut ett riktigt pass, för att inte glömma de där närmre 2000 punden det skulle kosta mig allt som allt. Förslaget från mig har varit att tidigarelägga semestern. Går inte detta vet jag inte om jag fortsätter då jag inte kan köra utflykter utan visum och det är därför jag är här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar