torsdag 18 juni 2015

Första dagarna på semestern

Så var jobbet officiellt slut för denna termin och ledighet stundar. Detta har såklart inte hindrat mig från att titta på hur jag skall lägga upp saker och ting till hösten. Just har jag en tanke om att kunna köra provlöst och enbart använda mig av uppgifter i min bedömning. Skall bli spännande att se hur det artar sig, beroende på hur vädret fortsätter att vara så kommer jag att lägga mer eller mindre tid på detta projekt den närmsta tiden.
Vädret fortsätter att vara åt det gråare hållet men det gör å andra sidan att man kan njuta fullt ut av det "nya" tv-rummet.

Förutom detta så läggs mycket kraft på att få ordning på vårt internet som har strulat en hel del men det skall förhoppningsvis vara fixat nu, det firar man med att läsa Delhis vackraste händer som är en lite småmysig sommarläsning.

Ute i trädgården fortsätter våra växter att trivas. Här kommer två bilder på hur vår kära rhododendron utvecklas. de är tagna två dagar i rad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar