tisdag 11 maj 2010

Liten uppdatering

Har varit lite dålig på att skriva den senaste tiden så nu kommer en kort uppdatering innan jag ska iväg och äta Camel.
Li åkte hem igår, sorgligt speciellt då Apollo gett henne fel tid att vara på flygplatsen, annars hade hon bara kunnat åka på min transferbuss, men kom kom hem välbehållen.
Inatt skall jag tillbaka till mitt favoritställe Luxor. Det blir två bussar så min kära kollega Sille tar de danska och förmodligen norska och jag tar de svenska. Alltid härligt, kommer aldrig att få nog av Karnaktemplet. Uppstigning kl 04 men det är värt det för att se solen gå upp över rödahavsbergen, fantastiskt.
Jag har också fått reda på att jag ska ansvara för enj konferensgrupp som kommer ner om ca 2 veckor, skall bli en spännande utmaning. De ska till Luxor bland annat, kul att ha en "egen" grupp som man tar med till Luxor.
Annars är det inte så mycket nytt under solen. Temperaturen börjar gå ner lite igen. Att stå på flygplatsen i 43 är lite kämpigt så vi tackar alla för att den nu gått under 40 strecket med en liten bris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar