söndag 5 april 2015

Lite bilder från påsken

Vad är påsk utan en fin gul blomma.

Bild inför vår påskmiddag som vi faktiskt hade på fredagen vilket var lite fusk. Det visade sig även att vi  skulle dricka samma vin som mor och far. Middagen bestod av lammstek med potatisgratäng. För att vara första gången jag gjorde lammstek så måste jag säga att jag blev riktigt nöjd. Sommarörterna kom till sin rätt då den kryddades med rosmarin och timjan från vår sommarodling.

Efter att jag provat runt en kväll bestämde vi oss för denna nya möbleringen av vardagsrummet. Riktigt nöjda är vi då det skapar en helt annan dynamik i rummet. Lägg gärna märke till påskgardinerna som Li satte upp.

Min första riktigt selfie! Jag ser tyvärr ut som en seriemördare men då vet man bara att det finns utrymme för förbättring. Vad denna bild skall visa är mitt försök till skäggväxt. Jag har nu sparat under en veckas tid och detta är vad jag lyckades åstadkomma. Imorgon försvinner det då det är dags för arbete igen. Med eller utan skägg det är frågan (fast med denna mängd räknas det kanske inte som skägg än).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar