söndag 22 mars 2015

Liten uppdatering

Så kom snön tillbaka igen, vi får se hur länge den stannar denna gång, vi har på en vecka gått från +13 till -6 som det är just nu, nog är Mars en svängig månad alltid.

I veckan har jag varit på skol-DM i innebandy med Söderskolan där vi efter två tuffa matcher avslutade med vinst i båda matcherna och avancemang till semifinal som spelas på torsdag, håll tummarna för oss!
Pojkarna visade otrolig karaktär när de vände underläge 5-2 till vinst 6-7, imponerande på alla sätt och vis.

I början av April har jag mitt medarbetarsamtal där jag skall ha bestämt mig för om jag skall acceptera acceptera att fortsätta på Söderskolan. Det är givetvis mycket att fundera över men jag trivs väldigt bra vilket är en otroligt viktig del såklart.

Förra helgen var jag och Li i Stockholm och bodde på Ulfsunda slott. Vi bokade buss så att vi skulle komma till Stockholm tidigt men pga trafikproblem blev vi en timme sena, efter det spenderades en bra stund med att jag skulle finna en toalett vilket inte var det lättaste, efter många om och men lyckades detta dock och då var det nästan dags att ta tunnelbanan och tvärbanan ut mot Solna och slottsvistelsen som vi fått i julklapp av Ann och Håkan. Lite smågrinig (främst jag) var det dags för middag och turligt nog så kom vi tidigt till middagen för de som kom efter oss hade stora problem med servicen och satt och skrattade och eländet, det enda vi missade var att vi bara fick en sorts vin och det kunde vi överleva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar