söndag 11 oktober 2015

Sammanfattning v.41 (på riktigt inte fejk v.41 som förra veckan :-))

Ännu en vecka har gått och "lovet" närmar sig med stormsteg. Som det ser ut just nu så ska vi bara arbeta två dagar på detta lov vilket låter för bra för att vara sant. Man får väl hålla tummarna och hoppas att det stämmer.
Denna vecka har gått åt till två saker arbetsmässigt. Nummer ett har varit att rodda ihop Skol-SM som ska spelas i Sandviken. Vi ska möta Piteå (som tar nattåg ner) och Östersund.
Jag har tack och lov en god kollega som tar hand om laget så att jag kan sköta allt runtomkring, just nu är jag ganska nervös eftersom det ännu inte är klart med domare och matcherna spelas på torsdag.
Den andra saken var att åka iväg med flickorna till Gävle för slutspel i Skol-DM, tyvärr åkte vi ut.
Denna vecka har jag också köpte biljetter till Stockholm 7/11 för att gå på November Lights och se på bland andra Armin Van Buuren. Preliminärt datum för det årliga "julbesöket" i Sollefteå.
Helgen har spenderats med Mise då Li varit i Västerås. Jag har arbetat, sätt på filmerna Mad Max (den nya) och Birdman, framförallt den sista kan starkt rekommenderas även om den kräver viss fantasy och ett öppet sinne. Jag har även kommit ikapp mina allt om historia då jag denna helgen slutfört två nummer och nu endast har ett kvar.
Nästa vecka är det medarbetarsamtal och klasskonferens (där vi ser hur det går för eleverna och vilka som ska ha varning etc). Det stora eldprovet är dock på torsdag när alla får hålla tummarna för Skol-SM ska fortlöpa utan besvär.
Till sist hoppas jag att Sandman kommer nästa vecka, serien av Neil Gaiman som är "mästerverk" att läsa igenom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar