söndag 27 september 2015

Sammanfattning av veckan

Denna veckan har varit lite speciell då vi spelat Skol-SM med skolan. Precis som förra året är jag den som tar med spelarna och ser till så att allt fungerar. Detta är dock första året som vi deltar i Skol-SM som är mot samtliga skolor i Sverige (som anmält sig). I vår grupp hade vi för dagen Prolympia Gävle samt Stenhamre från Ljusdal. Båda dessa lag slog med 3-1 respektive 4-0 vilket gjorde att vi vann gruppen och är vidare. Spänning är nu olidlig om vilka vi ska få möta härnäst, det kan bli alltifrån Borlänge till Östersund.
Nästa vecka fortsätter det fast med Skol-DM då vi på måndagen åker till Ockelbo med pojkarna och på Onsdagen åker med flickorna till Gävle.
Bild från matchen mot Ljusdal på Gavlevallen (ja det är där Gefle IF spelar allsvensk fotboll)

Igår tog jag och Li vår hösttur till Stockholm, pengar hade sparats och fickorna var fulla. Till min stora förvåning hittade jag endast en mössa att köpa, varken sweatshirt eller de böcker jag var intresserad av fanns inget så en något misslyckad tur för egen del. Li lyckades dock hitta det hon sökte vilket framförallt var en jacka så vi gläds med henne.

Nästa fredag blir det en liten tur upp till Hedäng (ca 5 minuter cykelväg från där vi bor nu och så ska vi titta på hus, alltid lika kul)
http://www.hemnet.se/bostad/villa-4rum-hedgrind-sandvikens-kommun-hedasvagen-31-7884278



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar